Kezdőlap » MODELLEZÉS » REVELL Modellek » Revell Focke Wulf Fw190 F-8 Model Set repülőgép 1:72, 46 részes + festékek + ragasztó + ecset
REVEL 03898 műanyag repülőgép modell ragasztáshoz. Méret: 1:72; 123x145 mm. A csomag tartalma: 46 alkatrész a ragasztáshoz + festékek + ragasztó + ecset.
Fedezze fel a történelmi vadászbombázó varázsát a Focke Wulf Fw190 F-8 modellkészlettel 1:72 méretarányban. Ez a részletes modell megragadja ennek az egyedülálló repülőgépnek a varázsát, amelyet 1944-től a szárazföldi csapatok támogatására használtak. A 46 darabból álló készlet 123 mm-es hosszával és 145 mm-es szárnyfesztávolságával a történelem részévé válás hiteles érzését kelti.
A Focke Wulf Fw190 F-8 a második világháború egyik fontos vadászbombázója volt. 1944-től egyre inkább a szárazföldi csapatok támogatására használták. Robusztus felépítésének és sokoldalúságának köszönhetően a pilóták körében megbecsült repülőgép és a német Luftwaffe nélkülözhetetlen részévé vált. Ezzel a készlettel hazaviheted ennek a lenyűgöző történelemnek egy darabját, és mélyebbre áshatod a repülés történetét. Ideális a repüléstörténet szerelmeseinek és mindenkinek, aki bővíteni szeretné modellgyűjteményét.
A Focke-Wulf Fw-190 egy német egymotoros, teljesen fémből készült, fedett kabinos vadászrepülőgép, második világháborús alsószárnyú kivitelben. A pilóták az Fw-190-et jobb repülőgépnek tartották, mint a Messerschmitt Bf-109-et. A Luftfahrt minisztériumtól 1937 őszén szereltek össze egy önhordó alsó szárnyat Fw-190 funkcionális festéssel. Kurt Tank két meghajtási tervet nyújtott be – az elsőt folyadékhűtéses Daimler-Benz DB 601 motorral, a másodikat pedig az új BMW 139-es radiálmotorral Az 1938 tavaszán megkezdett második és munkát Obering R. Blaser vezette. Az első Fw-190V1 prototípust 1939 májusában készítették el, majd 1939. június 1-jén Hans Sander kapitány repült vele Brémában. A második prototípus, az FW-190V2, két MG131-es géppuskával és két MG17-es géppuskával (mindegyik 7,92 mm-es kaliberű) 1939 októberében szállt fel. Mindkettőt légcsatornával szerelték fel a légcsavar burkolatában, hogy csökkentsék a légellenállást, de a motor túlmelegedését. problémák vezettek vissza a bevált NACA pajzs kialakításához. Mielőtt ezeknek a prototípusoknak a tesztjei végre elkezdődtek, már megszületett a döntés, hogy a BMW 139-es motort az erősebb, de hosszabb és nehezebb BMW 801-esre cserélik. Ehhez sok változtatásra volt szükség, a szerkezet megerősítésére és az utastér hátratolására, ami később a súlyponttal kapcsolatos problémák forrása lett. Az előny a kipufogógázok behatolásával és az utastér túlmelegedésével kapcsolatos problémák kiküszöbölése volt a BMW 139-es motorhoz való közvetlen közelsége miatt. 1940.
Később egy méterrel megnövelt fesztávú szárnyakat kapott (az eredeti 9,5 m-ről), így 10 km-es lett. / h lassabb, de megnövekedett emelkedési sebesség és jobb manőverezhetőség. Az Fw-190V5g nevet kapta, a rövidebb szárnyú változat pedig az Fw-190V5k volt. Az Fw-190A-0 információs sorozat első hét gépének rövid szárnya volt, a többinek hosszabb volt. A Le Bourget-ban állomásozó első Fw-190 - 6./JG 26-tal felszerelt hadműveleti egység 1941 augusztusában jelentette be hadműveleti készenlétét, és az új vadászgép első találkozásától kezdve a brit Supermarine Spitfire-rel megmutatkozott fölénye velük szemben. Ennek a nagy repülőgépnek körülbelül egy tucat változata készült a háború alatt. Az "A" változat gépei, mintegy tucatnyi fejlesztéssel együtt harci repülőgépként szolgáltak. A „B” és „C” jelzésű változatok csak a stratégiai bombázók elleni harcra tervezett magashegyi vadászgépek prototípusai voltak, de sorozatgyártásba nem kerültek. A „D” változat volt az egyetlen Fw-190, amelyet az új 1750 LE-s Jumo 213A motor hajtott, és ez volt a német válasz a P-51 Mustangra. Az új motor több tíz centiméterrel meghosszabbította a hajótestet. Ez a változat főként vadászati és magashegyi vadászfeladatokat is teljesített. Az "F" változat számos változatát használták vadászbombázóként a csatatér közvetlen támogatására. A „G” változat ugyanazt a szerepet játszotta, mint az „F” változat, de nagyobb volt a hatótávolsága. A második világháború egyik legjobb vadászgépéből több mint 20 000 példány készült a háború során. Műszaki adatok (Fw-190A-8 változat): hossz: 9 m, fesztáv: 10,51 m, magasság: 3,95 m, maximális sebesség: 656 km/h, emelkedési sebesség: 15 m/s, maximális hatótáv: 800 km, maximális hatótávolság: 11410 m, fegyverzet : fix-2 db MG131 13 mm-es géppuska és 4 db MG151 20 mm-es ágyú (2 db MG 151 / 20E ágyú a D-9 változathoz).
A REVELL 63898 FOCKE WULF Fw190 F-8 MODELLKÉSZLET csomag tartalma:
Figyelmeztetés 1: A csomag tartalmaz ragasztót, ecsetet, 47, 15, 55 színű festékeket (5ml)
Figyelmeztetés 2: Fulladásveszély! A termék apró alkatrészeket tartalmaz. 3 ÉV ALATTI GYERMEKEKNEK NEM AJÁNLOTT!
Figyelmeztetés 3: Minden általunk forgalmazott modell eredeti csomagolásban van - soha nem kibontott és nem használt, ezért: Nem vállalunk felelősséget az esetlegesen rosszul (a vevő által) összeszerelt - ragasztott modellért. Nem vállalunk felelősséget az esetlegesen rosszul (a vevő által) letört műanyag alkatrészért az öntőformából. Nem vállalunk felelősséget az alkatrész esetleges (a vevő által) összeszerelés közbeni sérüléséért. Nem vállalunk felelősséget az esetlegesen rosszul (a vevő által) festett - lefújt alkatrészekért. Ha az alkatrész már (a vevő által) le van törve, le van vágva, le van vágva az eredeti formáról, a megvásárolt modell nem küldhető vissza. Ha a matrica - lenyomat - decal már (a vevő által) fel van használva, a megvásárolt modell nem küldhető vissza. Ha az alkatrész már (a vevő által) le van festve - le van fújva, vagy a modell bármely része más módon megsérült, a megvásárolt modell nem küldhető vissza.
LEGKELENDŐBBEK
Diamond Candy Koncentrát
CARBONAX® Premium Cleaning Brush